Dit doet u door in te loggen op de site met uw klantnr. en wachtwoord. Daarna kunt u bovenaan, naast het winkelwagentje, op de knop "Mijn account" gaan staan en klikt u op "Tracking bestelling". Dan krijgt u een lijst met uw bestellingen. De recentste bestelling staat bovenaane. Onder de kolom "status bestelling" kunt u klikken op "GLS" of "Geleverd". (Indien u niet kunt klikken neemt u best contact op met onze klantendienst)
Daarna belandt u op de trackingpagina van onze transporteur en ziet onder status hoe het met uw bestelling gesteld is. Wenst u over een pakket gedetailleerde informatie, dan kunt u op het pakketnummer klikken. Dan ziet u de volledige geschiedenis van gebeurtenissen van uw pakket.
Dit doet u door in te loggen op de site met uw klantnr. en wachtwoord. Daarna kunt u bovenaan, naast het winkelwagentje, op de knop "Mijn account" gaan staan en klikt u op "Tracking bestelling". Dan krijgt u een lijst met uw bestellingen. De recentste bestelling staat bovenaan het lijstje. Onder de kolom "status bestelling" kunt u klikken op "Bpost" of "Geleverd". (Indien u niet kunt klikken neemt u best contact op met onze klantendienst)
Daarna belandt u op de trackingpagina van onze transporteur. Links naast het pakketnummer klikt u op het kruisje. U zult zien dat de pakketnummers op die manier geselecteerd worden.
Als u dan rechtsbovenaan op de knop "Printen" drukt kunt u uw leverbewijs in PDF-formaat bekijken/opslaan. U zult per ontvangen pakket een handtekening zien staan.
U kunt uw adresgegevens wijzigen, een adres verwijderen of een bijkomend adres aan uw account linken. Dit doet u door in te loggen op de site met uw klantnr. en wachtwoord. Daarna kunt u bovenaan, naast het winkelwagentje, op de knop "Mijn account" gaan staan en klikt u op "adresgegevens wijzigen".
Het is ook mogelijk om wijzigingen aan te brengen in de contactpersonen. Daarvoor klikt u op "Contactpersonen wijzigen".
Dit doet u door in te loggen op de site met uw klantnr. en wachtwoord. Daarna kunt u bovenaan, naast het winkelwagentje, op de knop "Mijn account" gaan staan en klikt u op "Uw paswoord wijzigen". Bevestig het nieuwe paswoord en valideer.
Dit doet u door in te loggen op de site met uw klantnr. en wachtwoord. Daarna kunt u bovenaan, naast het winkelwagentje, op de knop "Mijn account" gaan staan en klikt u op de eerste regel, "Facturen en duplicaten". Dan kunt u de gewenste factuur aanvinken en deze per email of post ontvangen.